Egy betegség és ahogy egy fickó megéli

Vissza A Fényre

Vissza A Fényre

Pár nap a beutaltakkal

2018. április 02. - Bekő Péter

Mivel  szemészeten nem találtak semmit, ami a romló látásomat okozná, Mehettem a SOTE neurológiára. Gyerekkoromban sokat betegeskedtem. Szegény szüleim állandóan vittek valami kórházba mert mindig volt valami. Biztos akkor utálhattam meg az orvoshoz járást, ami azóta is tart. Most bepótolhattam a kihagyott éveket, kellemes egésznapos ott ülésekkel. Még nem voltam neurológián, szóval érdekes votl találkozni a 'bentlakókkal' akik ott vannak állandóan. Csináltam MRI vizsgálatot is, na ilyenem sem volt még. Utána 4 napig nem hallottam az egyik fülemre... Miután a rendelés már végetért már csak az ügyeletes orvos tudta megnézni az eredményt. Az volt a véleményük hogy ez nem Basedow, mert nem látnak sem letapadás, megvastagodást, stb. Ha nem az, akkor mi? Másnap jöjjek vissza és akkor egy következő orvos is megnézni az eredményeket.

Érdekes volt ez a pár eltölött nap itt. Látni ezeket az embereket, akik... nos komoly problémával küzdenek láthatólag. Elég egy betegség és mi is tátott szájjal, felfelé bámulva mászkálhatunk a kórházi folyosón. Lehet tanulni, alázatot is.

dbzol20150806009-e1488466333760.jpg

Másnap ismét vissza. A doktornő sem látott semmit. Viszont felajánlotta hogy megcsapolja a gerincem, mert ő arra gyanakodott hogy a gerinc folyadékból kilehetne mutatni a gyulladást, ami okozhatja a kettőslátásomat. Először belementem, csak aztán kiderült hogy akkor ezt így most akkor kezdjük is és majd holnap este ha már tudok járni akkor hazamehetek :) Na ekkor már több napos ücsörgés után elszakadt a cérna. A PM miatt van ! Nem más miatt, nem kérek csapolás köszönöm! Eleve endokrinlógiára szeretnék menni! Ebben maradtunk, bár a vizsgálat kimaradása miatt nem tudott beutalót adni endóra. Nagyon tele lett a tököm, ezt lehet kapni a TB ért?! Már ott kitaláltam hogy megyek magánkórházba és befejezem a szerencsétlenkedést. Volt már elég papírom, most már csak történik valami, mielőtt kiesnek a szemeim a helyükről...

Próbáltam találni megfelelő orvost. Az államiaknál fél év és 10 hónapra adtak időpontot. Igen, ennyi. Volt hogy leültem az rendelésre és a megkezdés előtt jött egy nővér hogy bocs de a doktornő ma nem jön. Amúgy is 2 hetente csak egyszer rendel. Egy kollégám ismerősénél kötöttem ki. Három hét fél vakság és betegségem beköszönése után először látott endorkinológus szakember, akinek végre! nem kell semmit sem magyaráznom.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://visszaafenyre.blog.hu/api/trackback/id/tr5913778100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása