Egy betegség és ahogy egy fickó megéli

Vissza A Fényre

Vissza A Fényre

Run

2018. június 24. - Bekő Péter

Eltelt az a bizonyos 6 hét. Mi változott?

Elértem hogy már hetente 3x tudok edzeni. A diétát tartom, BÁR! néha csalok. Egy kis csoki egy kis ez-az :) DE a kicsi itt tényleg kicsi. Csak hogy az élet elviselhetőbb legyen. Nagyon jó érzés volt lemenni elsőre a futópályára.

Amikor kezdődött az egész és majd megdöglöttem a pályán a PM túlműködés miatt és nem jósoltak fényes jövőt, akkor elbúcsúztam a pályától is. Kitudja mikor jövök én ide legközelebb és csak ez volt a fejembe hogy évekről beszél mindenki. 7 hónap telt el és itt vagyok megint. Persze túl sokat nem bírok de ez az egész a lépésről lépésre haladásból áll. Kísérlezetek hogy milyen táplálék kiegészítőt bírok jól emészteni.

Sajnos a régi bevált dolgokat ellehet felejteni.

Alig vártam hogy egymás után elhagyjam a kurva gyógyszereket. Szükség volt rájuk de már nagyon utálom hogy minden reggel egy marék tablettát kell beszednem. Sosem szedtem semmiféle gyógyszert, max savlekötőt, meg viatminokat. Úgyhogy ez a sok rohadt tabletta és a mellékhatásaik nagyon betették a kaput.

A havontkénti vérvételem csupa jót mutatott. A hormonszintek ideális értékeket mutattak. Az autoimmn gyulladás eltűnt és jobban is éreztem magam.

untitled-1.jpg

Az egyik endo-doki el is búcsúzott hogy meggyógyult- és mosoly. A Medrolt és a Nootropilt pedig tegyem le. A másik csak a Medrolt javasolta elhagyni. De hát ez nem egyszerű feladat, azonnal nem is lehet. Ja! és diétáznom sem kell már... persze csak az egyik szerint :) Hát jó a Medrolt szépen leépítem, amúgy is már fél éve szedem és persze felgyorsította a gyógyulási folyamatokat, de a szememhez nem sok köze volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://visszaafenyre.blog.hu/api/trackback/id/tr7414068099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása